Granice mojego języka są granicami mojego świata.
Na początku było Słowo i w ludzkim języku również tkwi ogromna siła kreacji. Pomagając dzieciom rozwijać ich umiejętności językowe, uczy się powoływania do istnienia nowe rzeczy i nazywania ich. Daje się im narzędzie
do budowania siebie i poznawania prawdy.
Swoją ofertę kieruję do wszystkich grup wiekowych.
Znając podstawę programową, proponuję wspólne uczenie się języka w dialogu zgodnie z wymogami MEN
i w oparciu o praktykę zawodową.
Szczególną językową troską obejmuję dzieci z trudnościami w uczeniu się, wynikającymi z różnych dysfunkcji np. dysleksja. Oferuję zindywidualizowane nauczanie dostosowane do wskazań poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Aktualność materiałów dydaktycznych zawdzięczam z wydawnictwami Macmillan, Oxford i Pearson. Zajęcia natomiast są urozmaicone treściowo tekstami kultury oraz formalnie - multimediami.
W zakresie moich działań są również tłumaczenia.
Angielski dla dyslektyków
Uczenie się języka obcego stanowi szczególne wyzwanie dla dyslektyków. Wymaga innego podejścia metodycznego, innych form pracy dostosowanych do możliwości percepcyjnych i indywidualnego sposobu przetwarzania informacji.
Proponuję zindywidualizowany program uczenia się angielskiego obejmujący formy przekazu i działań w języku dostosowanych do wymagań zawartych w opinii poradni pedagogiczno-psychologicznej.
Angielski dla grup przedszkolnych
Dzieci w wieku przedszkolnym spontanicznie i w otwarty sposób reagują na nowość. Taką nowością jest język obcy. Przekonałam się w swoim doświadczeniu, jak można wykorzystać tę naturalną potrzebę poznawania z łatwością uczenia się przy odpowiedniej stymulacji poznawczej i motywacyjnej i chciałabym się tym podzielić.
Zbudowanie więzi i zaufania oraz oddziaływania sensoryczne w trakcie nauki języka przez zabawę, narrację, dźwięki
i obraz uczy i poszerza dziecięcy świat.
W grupach przedszkolnych proponuję nauczanie multisensoryczne przez:
- gry teatralne
- gry planszowe
- bajki
- doświadczenia
- muzykę i piosenki
- rysunek
- reprodukcje artefaktów.
Przygotowanie do egzaminów
Zdobywanie ukierunkowanych doświadczeń językowych motywuje do nieustannego dalszego rozwoju umiejętności językowych oraz rzetelnego i systematycznego przygotowania się do egzaminów.